Dostlar merhaba,
Bu aksamki ucusumda olan bir durum kafami cok bozdu, isin icinden de bir turlu cikamadim. 17.40 Z itibariyle LTCG 11 pistinden havalandiktan yaklasik 15 dk sonra TEMEL1U SID'i takiben sag motor gitti, belki FS'in engine failure'dan belki de fs passengers nedeniyle herneyse ikisinin de durumlari %1 olma ihtimali ile acik.
Ucak hali ile hafif sol'a yatmakla birlikte ucagi ankara meydana kadar goturebilecegime kanaat getirdim ve trabzon icin aksi bir donus yapmaksizin duz ucus yaparak LTAC ils 21L intercept olmayi basardim, anormal olan binlerce kere offline A320 icin (A320 pilotu oldugum icin maymun istahliliga gerek yok bir ucakta uzmanlasmak kanimca en dogrusu) ve FS'in Flying lesson kisminda yer alan CPL egitimi sirasinda engine failure calismama ve son olarak da A320 icin instruction manual'da yapilmasi gerekenleri tam olarak uygulamama ragmen, Esenboga 21L ils intercept olduktan takriben 5 dk sonra son 5000 ila 3000 ft kala ucak course'dan feci sekilde cikacak bicimde once saga sonra sola yatmaya basladi (bu arada cruise sirasinda motorlari yeniden ateslemeyi denediysem de bana misin demedi 2 flaple soylediim irtifa arasinda course'dan cikinca otopilottan alarak ve manuel şrust kullanarak ucagi sabitlemeye calistim fakat her sey goz acip kapayincaya kadar o kadar hizli gerceklesti ki bir anda alpha floor ve akabinde crash'den kurtulamadim..
Daha ne yapmaliyim bilmiyorum ama ben kendime artik sanal pilotum teorisini ogrenmisim falan diyemem, bunca zamandir ucmama ragmen ve ustelik meraklisi olup herbirseyi okumama, ve sayisiz pratik yapmama ragmen, tamamdir oyundur takma kafayidir vs ama o ucagi indiremedim ne hata yaptim arkadaslar basindan bu durum gecen var midir bilgi paylasir misiniz ? [:(][:(]
Tesekkur ederim
Batur Musaogullari
FlyThy A320-321 Captain