Page 1 of 1

Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 10 Dec 2009, 09:20
by aSSaLaviSSa
Sayın kaptanlarım; Level-D 767 ile inişi gerçekleştirdikten sonra her şey yolunda flapları topluyorum artık taxi ye geçeceğim fakat sol motor çalıştığı halde takat almıyor. Cut-OFF yoluyla motoru kapatıp tekrar açıyorum ama değişen bir şey yok. Aynı problemi yaşıyor musunuz? Ya da ne gibi öneriniz olabilir.
Not: "E"tuşunu inaktif etmiştim yani gaz kollarını ittirince ikisininde hareket ettiğini görüyorum, problem başka bir şey.

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 25 Jan 2010, 20:30
by THY3829
Hocam öncelikle selamlar saygılar acemi görmezseniz size bir konuda ışık tutmak isterim belki sorununuza çağre olur 763 leri kullanmaktan çok büyük mutluluk ve keyif duyarım ve en sevdigim uçaktır 100 saate yakın uçuşum bulunmaktadır ve söylediginiz türde genel bir probleme şahit olmadım eğer bilgilendirme geçerken yada herhangi bir sebeple "E" harfine basarsanız bu tuş gaz kollarını manuele alıyor yani tek tek açabiliyorsunuz dikkat ederseniz bu sorunu bir daha yaşamayacagınız kanısındayım

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 29 Jan 2010, 11:39
by aSSaLaviSSa
Hocam öncelikle selamlar saygılar acemi görmezseniz size bir konuda ışık tutmak isterim


Bu nasıl biz söz :? hiç öyle bir şey mümkün mü :-x :D

Sorundan bayağı uzun bir zaman önce muzdariptim ama hiç bir şey değişmediği halde sorunla uzun zamandır karsılasmıyorum. E tusuna basmaktan değildi ama, çünkü bende inaktif durumda malum uçarken sürekli kaptanlarla chat halinde olduğumuzdan ara ara simulator ustundeyken basmadığımız tuş kalmıyordu :lol:

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 02 Feb 2010, 03:08
by THY3829
Yardımcı olamadığım için üzgünüm hocam ama aynı sorunu tekrar yaşamamış olmanızada sevindim :lol:

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 02 Feb 2010, 21:42
by THY3615
Utku Kaptanım, bu LEVEL-D azizliğinden olabilir, bende de genellikle indikten sonra steering tam kumanda almıyor, pisti terketmek için bile çok uzun dorseli bir TIR'dan daha fazla manevra yapmak zorunda kalıyorum ama nafile...

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 03 Feb 2010, 10:50
by THY7
THY3615 wrote:Utku Kaptanım, bu LEVEL-D azizliğinden olabilir, bende de genellikle indikten sonra steering tam kumanda almıyor, pisti terketmek için bile çok uzun dorseli bir TIR'dan daha fazla manevra yapmak zorunda kalıyorum ama nafile...

15 kt üzerinde steering etkili olmuyor,gerçekte de öyle keskin dönüşlerde boeing 10-15 kt'tan fazlasını önermez.

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 03 Feb 2010, 13:17
by THY3615
Berhan Hocam, peki ne yapmak gerek? bir çözümü var mıdır? Uçak pisti terkederken taxi yoluna bile dönmüyor, dışardan bakıyorum, steering açısı o kadar dar ki o yüzden de dönmüyor. PMDG'de bu yok, yalnız LEVEL-D'de oluyor.

Re: Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor

PostPosted: 03 Feb 2010, 13:31
by THY7
THY3615 wrote:Berhan Hocam, peki ne yapmak gerek? bir çözümü var mıdır? Uçak pisti terkederken taxi yoluna bile dönmüyor, dışardan bakıyorum, steering açısı o kadar dar ki o yüzden de dönmüyor. PMDG'de bu yok, yalnız LEVEL-D'de oluyor.

Hmm anladım hocam,sizden kaynaklanan bir problem diil özür dilerim.Leveld üzerine herhangi bir eklenti yaptınızmı kokpitte modifiye vs,sanırım aircraft cfg dosyasında bir problem olmuş olabilir.
aşağıdaki link te leveld b767-300 aircraft cfg gönderiyorum.
Bunu FS klasörü içinde Aircraft/LCLD_B763 içine atıp denermisiniz ...

http://hotfile.com/dl/26989075/e27eaa7/Aircraft.cfg.html