İkisi de doğru rota. Enroute chart'a baktığınızda AYT ile KFK arasında UA16 ve UM855'in aynı hat üzerine bndirilmiş olduğunu, KFK ile YAA arasında da UA16 ve UL610'un birbiri üzerine bindirilmiş olduğunu görürsünüz.
Bazı hatlarda hattın yönü tektir, örneğin; KUMRU UA16 KFK UL610 YAA rotası LTAI-LTBA arası için uygun olsa da YAA UL610 KFK UA16 KUMRU LTBA-LTAI için uygun rota değildir. Çünkü UL610 sadece KFK-YAA arası rotadır, tek yönlüdür. Bunun dönüşü (YAA-KFK) UL620'dir. Yani LTBA-LTAI için doğru rota yazımı YAA UL620 KFK UA16 KUMRU'dur.
Bizim ülkemizde enroute chartlarda genelde bu şekilde yönsel olarak farklı rota isimleri olsa da aynı hat üzerindedirler. Ancak birkaç istisna vardır. Bunlardan biri UT31 yoludur. Bu yol BAG VOR'ından başlayarak genel olarak SIV-ERN VOR'larını geçerek DASIS intersection'dan Tahran FIR'ına girer. Misal İstanbul-Tahran uçuşlarında bu yolu kullanabilirsiniz. Ancak dönüşte bu yoldan gelemezsiniz çünkü doğuya yönlüdür ve başka bir yolla üstüste bindirlmemiştir.
Bu durumda yurtiçi rotaların TrVacc tarafından daha güncel tutulabileceğini düşündüğümden oradan aldığınız rotayı kullanmanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. Yurtdışı uçuşlarınızda
http://rfinder.asalink.net/free/ şu an AIRAC1104 kullanıyor tavsiye ederim.