Attention to A330 (MSFS-Headwind) Users

This forum is for discussions of the recently announced Flight Simulator by Microsoft.

Attention to A330 (MSFS-Headwind) Users

Postby THY3716 » 25 Sep 2022, 22:54

Sevgili dostlar,

MSFS'te yapılan SU10 güncellemesinden sonra Headwind Airbus A330 Neo yazılımında çok ilginç bir bug oluştuğu tespit edilmiştir. Bu problemin MSFS'ten mi yoksa A330'un yazılımından mı kaynaklandığı konusunda emin değiliz. Ancak sorun ciddi bir sorundur. MSFS'te bu uçak açıkken herhangi bir zamanda "ESC" tuşuna basarak Options Menüsüne döndüğünüzde FDR doğal olarak uçaktan çıktığınız için "Sim Pause" durumunu tespit etmektedir, ancak Options Menü'den tekrar uçağa geri döndüğünüzde "Sim Pause" durumu sonlanmamaktadır. Dolayısıyla, FDR'de uçuş başlatılmak isteniyorsa FDR size "Sim Pause" nedeniyle izin vermeyecek, eğer daha önceden uçuş başlatmışsanız bu sefer uçağınıza geri dönseniz bile FDR geri sayıma devam edecek ve 60 sonra uçuşunuzu diskalifiye edecektir. Kısaca, Headwind Airbus A330 Neo kullanırken MSFS'nin Options menüsüne girdiğinizde daha sonra uçağınıza geri dönseniz bile FDR sizi kalıcı olarak "Sim Pause" durumunda algılayacak ve uçağı değiştirip yeni bir uçuş başlatana kadar veya MSFS'yi komple kapatıp yeniden açıncaya kadar bu durum değişmeyecektir.

Bu son derece ilginç durumun şu an için sadece Headwind Airbus A330 Neo yazılımında oluştuğunu tespit ettik. Her güncellemede bir şeylerin bozulduğu MSFS'te bu duruma malesef bir çözüm de mümkün görünmemekle beraber problemin etrafından dolaşmaya yönelik bir çözüm arayacağız. Şu an için uygulamayı düşündüğümüz yöntemi FDR'ye yansıtana kadar MSFS Headwind A330 ile uçmamanızı veya uçarsanız asla ESC tuşuna basıp Options menüsünü açmamanızı öneriyoruz. Bütün uçuşunuzu bir tek menüye giriş nedeniyle kaybedeceksiniz. Bu durum yukarıda açıkladığımız üzere bizden kaynaklanmamakla birlikte daha önce saçmalayan uçak yazılımcılarının yarattığı problemlere nasıl çözüm ürettiysek yine elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz.

Dear friends,

After the SU10 update in MSFS, a very interesting bug was detected in the ''Headwind Airbus A330 Neo'' software. In MSFS, when you return to the Options Menu by pressing the "ESC" key at any time while this based aircraft is open, FDR naturally detects the "Sim Pause" state because you exited the plane. Still, when you return to the aircraft from the Options Menu, the "Sim Pause" state does not end, unlike usual.

Therefore, if you want to start a flight in FDR, FDR will not allow you due to "Sim Pause". In short, when using ''Headwind Airbus A330 Neo'', when you enter the Options menu of MSFS, even if you return to your aircraft later, FDR will detect you in the "Sim Pause" state permanently, and this will be until you change the plane and start a new flight or turn MSFS completely off and on again. It will not change. We have detected that this extremely interesting situation only occurs in the ''Headwind Airbus A330 Neo'' software for now. Unfortunately, in MSFS, where something breaks with every update, there is no solution to this situation, but we will look for a solution to get around the problem.

We recommend that you do not fly the MSFS Headwind A330 or, if you do, never press the ESC key and open the Options menu until we reflect on the method we are currently considering applying to FDR. You will lose your entire flight due to a single menu entry. As we explained above, this situation is not caused by us, but you can be sure that we will do our best, no matter how we solve the problems created by nonsense aircraft programmers.
Lead me, follow me or get out of my way !
THY3716
Administrator

Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Attention to A330 (MSFS-Headwind) Users

Postby THY3716 » 28 Sep 2022, 20:22

FDR v5.19'un çıkarılmasıyla sorun giderilmiştir.

The release of FDR v5.19 has fixed the problem.
Lead me, follow me or get out of my way !
THY3716
Administrator

Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Return to Microsoft Flight Simulator (2020)