Helicopter Division Menu

Heli Division is a website/FDR dedicated to helicopter flight simulation, ran by fans. Our goal is to provide great content for those that are both new and veterans in the helicopter flight simulation community.
Senior Member
User avatar
Posts: 356
Joined: 11 Jan 2009, 21:42
Location: Turkey
Name: Serdar ÖZDEN
PID: 3506
Skype: serdar3121

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3506 » 15 Mar 2018, 22:59

Hocam selamlar bu gün UH-60 ile bir uçuş yapmayı denedim ama "load on board 0" problemi oldu, daha önceden konusu vardı config dosyasına manuel girdi yapıp olayı çözüyorduk ama konuyu bulamadım yardımcı olabilecek var mı?
CPL (H) Bell-206/205 Sikorsky UH/60
CPL (A) Cessna 150/152/172

Administrator
User avatar
Posts: 2046
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Location: England
Name: Erhan M. ARTUC
City: London
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
Skype: erhan.m.artuc

Re: Helicopter Division Menu

Postby artuncs » 15 Mar 2018, 23:50

THY3506 wrote:Hocam selamlar bu gün UH-60 ile bir uçuş yapmayı denedim ama "load on board 0" problemi oldu, daha önceden konusu vardı config dosyasına manuel girdi yapıp olayı çözüyorduk ama konuyu bulamadım yardımcı olabilecek var mı?


Serdar hocam selamlar, Bahadir bugun ve sonraki iki gun mesaide olacak ve belki bu sure icinde yanit veremeyebilir, bilginize olsun.
Image
Erhan M. Artuc

Administrator
User avatar
Posts: 1443
Joined: 26 Apr 2009, 00:33
Location: Turkey
Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3716 » 16 Mar 2018, 09:35

Hocam selam. Aynı diğer fdr mizde olduğu gibi, sanırım size cargo uçuşu vermiş. Helicopter yeterince ağır olmayınca da yüksüz uçmanıza izin vermemiş. Hiç cfg ile filan işiniz yok. P3d nin menülerinden "fuel and payload" menüsünden helikopteri biraz ağırlaştırın. Yani orada yazan ağırlıkları artırın biraz. Toplamda 2300 lb civarı yeter sanırım.
Lead me, follow me or get out of my way !

Administrator
User avatar
Posts: 1443
Joined: 26 Apr 2009, 00:33
Location: Turkey
Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3716 » 16 Mar 2018, 09:43

Vayy, Enis kardeşim, filoya hoşgeldin. İlk uçuşu başarıyla yapmışsın. Tebrik ediyoruz. Görev bitimi Çanakkale'de hortumla ıslatma töreni var malumat. İzlenimlerini, varsa fdr-h sıkıntılarını yazarsan seviniriz :)
Lead me, follow me or get out of my way !

Senior Member
User avatar
Posts: 356
Joined: 11 Jan 2009, 21:42
Location: Turkey
Name: Serdar ÖZDEN
PID: 3506
Skype: serdar3121

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3506 » 16 Mar 2018, 15:51

THY3716 wrote:Hocam selam. Aynı diğer fdr mizde olduğu gibi, sanırım size cargo uçuşu vermiş. Helicopter yeterince ağır olmayınca da yüksüz uçmanıza izin vermemiş. Hiç cfg ile filan işiniz yok. P3d nin menülerinden "fuel and payload" menüsünden helikopteri biraz ağırlaştırın. Yani orada yazan ağırlıkları artırın biraz. Toplamda 2300 lb civarı yeter sanırım.


Bahadır hocam fuel paylad dan denedim bütün koltuklar dolu 170lb vatandaşlar 300lb ye çıkardım fayda etmedi. UH-60 ın payload menüsünde sadece insan oturtabiliyorsunuz acaba sorun oradan mı kaynaklanıyor, çünkü cargo 0/1000 gözüküyor sanki helikopter de hiçbirşey yokmuş gibi.
CPL (H) Bell-206/205 Sikorsky UH/60
CPL (A) Cessna 150/152/172

Administrator
User avatar
Posts: 1443
Joined: 26 Apr 2009, 00:33
Location: Turkey
Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3716 » 16 Mar 2018, 16:12

Abi ben 350 yapıyorum 6 kişiyi. Sadece pilot ve copilotu 170 bırakıyorum. Yetiyor
Lead me, follow me or get out of my way !

Administrator
User avatar
Posts: 1443
Joined: 26 Apr 2009, 00:33
Location: Turkey
Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3716 » 16 Mar 2018, 16:13

Siz bir bakın, çok ağır oluyor derseniz, ki bence fazla olmuyordu, ayar yaparız fdr-h'de.
Lead me, follow me or get out of my way !

Administrator
User avatar
Posts: 1443
Joined: 26 Apr 2009, 00:33
Location: Turkey
Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3716 » 16 Mar 2018, 19:47

Serdar hocam, bir diğer konu, ben siteye yeniden FDR-H yükledim, elinizdekini kaldırıp tekrar indirir misiniz? Enis'e de söyledim. Bir ufak deneme kodunu silmeyi unutmuşum her 5 dk'da bir ekrana mesaj getiriyor, düzeltilmiş halini siteye koydum.

İkincisi, uçunca daha iyi anlayacaksınız tabii ama, uçmadan evvel ana sayfadaki linkten şu UH-60 lar için girili olan teknik verilere bir bakar mısın? Yani maximum cruise speed, inişte yere pervane çarpma açısı, öne eğim durumunda çarpma, arkaya açı (öne arkaya pitch angle),

Limitlerde düzeltme gerekiyorsa size zahmet haber verin düzeltelim.
Lead me, follow me or get out of my way !

Average User
User avatar
Posts: 123
Joined: 31 Jul 2009, 16:39
Location: Istanbul
Name: Enis YENIBAYRAK
City: Istanbul
PID: 3990
Vatsim ID: 1118021
Skype: enisynb1

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3990 » 16 Mar 2018, 21:33

THY3716 wrote:Vayy, Enis kardeşim, filoya hoşgeldin. İlk uçuşu başarıyla yapmışsın. Tebrik ediyoruz. Görev bitimi Çanakkale'de hortumla ıslatma töreni var malumat. İzlenimlerini, varsa fdr-h sıkıntılarını yazarsan seviniriz :)

Hoşbulduk abi, üstüne birde mangal yapariz :) Emeğine sağlık abi, sistem çok güzel işliyor. Herkese şiddetle denemelerini tavsiye ediyorum. Tam anlamiyla bilek gücü gerektiren normal airline uçuşlarından tamamiyle farkli bir deneyim.

Administrator
User avatar
Posts: 1443
Joined: 26 Apr 2009, 00:33
Location: Turkey
Name: Bahadir ALKES
City: Istanbul
PID: 3716
Vatsim ID: 1097118

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY3716 » 27 Mar 2018, 00:12

Arkadaşlar, helikopter pilotları sadece kendilerine random olarak verilen görevleri uçabiliyordu. 20 bacağa kadar istediğiniz rotayı oluşturup uçabileceğiniz "create assignment(s)" menüsü helicopter division altına eklenmiştir. Yakında bir çok köy ve kasaba koordinatları sisteme girilerek siz bir havaalanından başka bir havaalanına uçarken yolunuz üzerindeki bir köy ya da kasabaya inip teslimat yapmanızın istenmesi hizmeti devreye alınacaktır. Bu tabii ki her uçuşta olmayacak, arada sırada FDR 'nin aklına esince size take off öncesi FDR tarafından bildirilecektir.

Arkadaşlar kusura bakmayın ama cidden bu FDR-H aldı başını gitti, henüz hazırlıklarımızı tamamlamadığımız için dış piyasaya açılmadık, sadece kendi içimizden istekli ve yetenekli arkadaşlarımız varsa onları almak istiyoruz, toplamda 15'den fazla olmayacak bir pilot grubu oluşturmak istiyoruz. Kendi içimizden alınacak arkadaş sayısı da 6-7'yi geçmeyecek, onun için istekli varsa acele etsin, bir süre sonra başvuruları kapatacağım.
Lead me, follow me or get out of my way !

Newbie
User avatar
Posts: 21
Joined: 11 May 2017, 21:30
Location: Turkey
Name: Cemre Can Cayirci
City: Istanbul
PID: 4186
Vatsim ID: 1361533

Re: Helicopter Division Menu

Postby THY4186 » 28 Mar 2018, 23:49

hocam bell 407 ve 429 da olacak mı? bazı güzel liveryler mevcut x-plane için
Image
Image

Previous

Return to Turkish Virtual Helicopter Division

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest