Sevgili Arkadaşlar,
Tespit ettiginiz hataları bize bildiriniz, hep beraber sistemi düzeltelim.
Teşekkürler
Dispatch Center Bug Reports
pek bug sayilmaz ama ufak bi ekleme yapmak istedim.
assignment'larda oldugu halde LTFJ-LTAJ rotasi tanimlanmamis. Gercekte boyle bir tarifeli ucus var mi acikcasi bilmiyorum ama assignment verildigine gore olsa pek guzel olur.
assignment'larda oldugu halde LTFJ-LTAJ rotasi tanimlanmamis. Gercekte boyle bir tarifeli ucus var mi acikcasi bilmiyorum ama assignment verildigine gore olsa pek guzel olur.
- THY3512
- Average User
- Posts: 222
- Joined: 26 Jan 2009, 00:43
- Name: Onur YALIMAN
- City: Sofia
- PID: 3512
- Vatsim ID: 1082283
- Skype: oncho_bg_bg
- Location: Sofia
Merhabalar,
LIRF-LTBA rotasının ilk bacağı olan "SIPRO" gözden kaçmış sanırım.
"UZ803 TEA UL995 BRD UM603 EKI"
Saygılarımla,
LIRF-LTBA rotasının ilk bacağı olan "SIPRO" gözden kaçmış sanırım.
"UZ803 TEA UL995 BRD UM603 EKI"
Saygılarımla,
Last edited by THY066 on 08 Sep 2009, 11:29, edited 1 time in total.
Reason: tesekkürler Onurcum, not alındı.
Reason: tesekkürler Onurcum, not alındı.
-
- Average User
- Posts: 217
- Joined: 28 Jan 2009, 21:22
- Name: Ufuk Sasmaz
- PID: 2286
- Skype: usasmaz
- Location: Ankara
LTAC-LTAI
HALIL UW77 DAMLA rotası üzerinden FL250-FL270-FL290 seçenekleriyle
Esenboğadan batıya çıkışlı rota tek seviyelerde verilmiş...
HALIL UW77 DAMLA rotası üzerinden FL250-FL270-FL290 seçenekleriyle
Esenboğadan batıya çıkışlı rota tek seviyelerde verilmiş...
Last edited by THY066 on 08 Sep 2009, 17:07, edited 1 time in total.
Reason: roger that, noted.
Reason: roger that, noted.
- THY3716
- Legend
- Posts: 1378
- Joined: 26 Apr 2009, 00:33
- Name: Bahadir ALKES
- City: Istanbul
- PID: 3716
- Vatsim ID: 1097118
- Location: Turkey
Su bizim dispatcher programını büyük bir zevkle kullanıyorum, inşallah kapsama alanı daha da genişler. Şu an LTBA-EGLL uçuşundayım, ve mesafe bilgisini de oradan 1386 nm olarak aldım, lakin yine kendisinden aldığım rotayı FMC ye işlediğimde 1580 kusur nm olarak çıktı. Ben de yakıt hesabımı 1386 nm uzerinden yaptığımdan biraz sıkıntı olacak gibi, bir incelenirse iyi olur kanaatindeyim.
Lead me, follow me or get out of my way !
-
- VIP Member
- Posts: 1193
- Joined: 17 Aug 2007, 09:17
- Name: İlker Değirmencioğlu
- City: Istanbul
- PID: 2445
- Vatsim ID: 1011091
- Skype: seased
- Location: Turkey
Ok, not alındı... Şu anki sistemde, rota ile beraber, mesafe elle giriliyor. Hata olmuştur.
V2.0 da mesafe otomatik hesaplanacak ;)
V2.0 da mesafe otomatik hesaplanacak ;)
FlyTHY IT Manager
Sevgili Bahadır,
Dispatch Center da verilen mesafe dogrudur. Ancak dikkat edilecegi üzere SID ve STAR bu rotaya dahil degil. Onlar işin içine girince dogal olarak mesafelerde artış olabilir. Ancak zaten rezerv yakıt olacagından planlama açısından pek bir problem olmaması gerekir diye düşünüyorum.
Dispatch Center da verilen mesafe dogrudur. Ancak dikkat edilecegi üzere SID ve STAR bu rotaya dahil degil. Onlar işin içine girince dogal olarak mesafelerde artış olabilir. Ancak zaten rezerv yakıt olacagından planlama açısından pek bir problem olmaması gerekir diye düşünüyorum.
-
- Rookie
- Posts: 30
- Joined: 19 Aug 2001, 04:17
- Name: Gökay BIYIK
- PID: 0000
- Location: Turkey
- Contact:
bug değil de daha çok bir rica olacak. yeni versiyonda meydanların aktif pistlerinin de gösterilmesi iyi olur. variable rüzgar olduğunda sıkıntı yaşanıyor havada. en azından burada görürlerse dikkatini çeker insanların.
-
- Junior Member
- Posts: 51
- Joined: 18 Oct 2009, 06:37
- Name: Ertan ÖZKAN
- City: Antalya
- PID: 3740
- Vatsim ID: 997929
- Skype: ertozka
Gökhan kaptanım selâmlar. Aktif pist uygulaması değişebilme olasılığı olan bir şey aslına bakarsanız. Bir anda rüzgar yön değiştirip, siz IST - DUS uçacaksanız Istanbuldayken, 05 olabilir, fakat siz yaklaşınca 23'e dönebilir. Tavsiyemdir, gerçek uygulamalarda böyle oluyor, örneğin EDDL - DUS - Dusseldorf'a uçuyorsunuz, rüzgar VRB ve transition point'iniz DOMUX diyelim, arrival'ları inceleyip en uzun STAR'ı seçiniz. O da 81NM olan DOM23 R-NAV arrivalıdır örneğin. Rüzgar belliyse de, kalkış yönüne göre en uzun SID veya STAR'ı seçmektir.Gokay Biyik wrote:bug değil de daha çok bir rica olacak. yeni versiyonda meydanların aktif pistlerinin de gösterilmesi iyi olur. variable rüzgar olduğunda sıkıntı yaşanıyor havada. en azından burada görürlerse dikkatini çeker insanların.
Saygılarımla
Ertan ÖZKAN
FlyTHY, PID 3740
Kırcaali - BULGARİSTAN, 30.04.1978
FlyTHY, PID 3740
Kırcaali - BULGARİSTAN, 30.04.1978
-
- Junior Member
- Posts: 51
- Joined: 18 Oct 2009, 06:37
- Name: Ertan ÖZKAN
- City: Antalya
- PID: 3740
- Vatsim ID: 997929
- Skype: ertozka
(FPL-ZZZ0001-INOnurYALIMAN wrote:Merhabalar,
LIRF-LTBA rotasının ilk bacağı olan "SIPRO" gözden kaçmış sanırım.
"UZ803 TEA UL995 BRD UM603 EKI"
Saygılarımla,
-B738/M-SDIRWY/S
-LIRF2200
-N0456F370 SIPRO5B SIPRO UZ803 TEA UL995 BRD UM603 GOLDO UG12
GELBU DCT
-LTBA0156 LTFJ
-EET/LIBB0026 LAAA0049 LGGG0100 LTBB0132
REG/TCTHY
DOF/110516)
Bu yollu plan sadece 2200z - 0300z arası için geçerli Onço. CDR'lı yol değil aslında ama restricted olarak CFMU'da reject yiyip duruyor. Yukarıdaki yol da bu yasaklamadan kaçmak için bir alternatif.. Mnogo Pozdravi na Bılgariya...
Ertan ÖZKAN
FlyTHY, PID 3740
Kırcaali - BULGARİSTAN, 30.04.1978
FlyTHY, PID 3740
Kırcaali - BULGARİSTAN, 30.04.1978