Buğra Kaptan selamlar
İlgimi ceken sizin servinfo daki countries bolumu sizde yunanistan ve avustralya yerine turkiye bayraklari var bunu nasil yaptiniz..
Yoksa ayri bir versionmu ancak benimkide 2.02 versionu birde ivao ve watsim in yaninda bir logo daha var..
Saygilarimla
TK 455
Serdar Demiray
Dün gece Vatsimde yaşadığım olay...
Merhabalar Serdar Bey,
Gerci Bugra Beye sormussunuz ama bende cevaplasam kizmazsiniz herhalde
ServInfo'nun options menusunun altında "Customize country buttons" sekmesi var. Oraya girerek isterseniz hepsini birden türkiye secmek suretiyle, tüm butonlari Türk bayragi yapabilirsiniz.
İyi ucuslar olsun...
Nuri Tuncel
TK1416
Gerci Bugra Beye sormussunuz ama bende cevaplasam kizmazsiniz herhalde
ServInfo'nun options menusunun altında "Customize country buttons" sekmesi var. Oraya girerek isterseniz hepsini birden türkiye secmek suretiyle, tüm butonlari Türk bayragi yapabilirsiniz.
İyi ucuslar olsun...
Nuri Tuncel
TK1416
-
- Senior Member
- Posts: 477
- Joined: 11 Apr 2004, 23:23
- Name: Buğra Oğuzülgen
- PID: 1125
- Location: Turkey
Nuri kaptanımın dediği gibi aynen:).
Eurobook için de onun sağındaki oklara basın Eurobook gelene kadar.Eurobook a bakarak önceden hangi ATC lerin açık olacağını görebilirsiniz.
Buğra Oğuzülgen
TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen
Eurobook için de onun sağındaki oklara basın Eurobook gelene kadar.Eurobook a bakarak önceden hangi ATC lerin açık olacağını görebilirsiniz.
Buğra Oğuzülgen
TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen
-
- Junior Member
- Posts: 95
- Joined: 12 Nov 2001, 17:12
- Location: Turkey
- Contact:
TRVACC de bulunan rotalar hakkında bir hatırlatma yapmak isterim.
Sitemizde yayınlanan tüm rotalar, yayınlandığı gün geçerlidir ve bundan emin olmak için gerçek pilotların ve "dispatch center" kullandığı CMFU sitesinden kontrol ederiz. Genelde rotalar bir kaç ay geçerliliğini korur, fakat bildiğiniz gibi her 28 günde yeni bir AIRAC yayınlanır, ve yeni hava yolları ilave olur veya eskiler değişir. Yollar değişmese bile yeni tahditler konabilir. "Restrictions" ları RAD (Route Availabity Document) den dikkate alırız.
1,000 den fazla rota bullunduğundan bunları sürekli güncel tutmakta açıkca zorlanıyoruz.
Bu durum Atlantik uçuşlarında çok daha abartılmıştır. Çünkü günde iki sefer NAT (Norş Atlantic Tracks) rotaları yayınlanır. Sabah batıya ve akşam Doğu uçuşları için. Sitemizdeki tüm Atlantik uçuşları NAR (Norş Atlantic Routing) dikkate alır, fakat her gün NAT lara göre maalesef yeni rota yayınlıyamıyoruz. Sanal ortamda bu durum zaten beklenemez.
NAT lardan sorumlu birim VATSIM-UK dir ve bildiğim kadarı ile ay da bir NAT yayınlarlar. bilgi için: http://www.vatsim-uk.org/Oceanic/ocamain.asp
Sitemizde bulunan Atlantik aşırı uçuşlar için şu ana kadar "Oceanic" bölümünden bize hiç bir şikayet gelmemiştir.
Sonuç olarak sitemizde bulunan tüm rotalar iki meydan arası en kısa mesafe için hazırlanmış bir öneridir ve pilot arkadaşlarımıza sunulan bir hizmettir ve şartlar altında en gerçekci olanıdır.
Örnek olarak LTBJ-LTBA arası tamamen geçerli bir ICAO rotasıdır.
Keyifli uçuşlar.
Ahmet Bedir
Tech. Man.
www.trvacc.org
Sitemizde yayınlanan tüm rotalar, yayınlandığı gün geçerlidir ve bundan emin olmak için gerçek pilotların ve "dispatch center" kullandığı CMFU sitesinden kontrol ederiz. Genelde rotalar bir kaç ay geçerliliğini korur, fakat bildiğiniz gibi her 28 günde yeni bir AIRAC yayınlanır, ve yeni hava yolları ilave olur veya eskiler değişir. Yollar değişmese bile yeni tahditler konabilir. "Restrictions" ları RAD (Route Availabity Document) den dikkate alırız.
1,000 den fazla rota bullunduğundan bunları sürekli güncel tutmakta açıkca zorlanıyoruz.
Bu durum Atlantik uçuşlarında çok daha abartılmıştır. Çünkü günde iki sefer NAT (Norş Atlantic Tracks) rotaları yayınlanır. Sabah batıya ve akşam Doğu uçuşları için. Sitemizdeki tüm Atlantik uçuşları NAR (Norş Atlantic Routing) dikkate alır, fakat her gün NAT lara göre maalesef yeni rota yayınlıyamıyoruz. Sanal ortamda bu durum zaten beklenemez.
NAT lardan sorumlu birim VATSIM-UK dir ve bildiğim kadarı ile ay da bir NAT yayınlarlar. bilgi için: http://www.vatsim-uk.org/Oceanic/ocamain.asp
Sitemizde bulunan Atlantik aşırı uçuşlar için şu ana kadar "Oceanic" bölümünden bize hiç bir şikayet gelmemiştir.
Sonuç olarak sitemizde bulunan tüm rotalar iki meydan arası en kısa mesafe için hazırlanmış bir öneridir ve pilot arkadaşlarımıza sunulan bir hizmettir ve şartlar altında en gerçekci olanıdır.
Örnek olarak LTBJ-LTBA arası tamamen geçerli bir ICAO rotasıdır.
Keyifli uçuşlar.
Ahmet Bedir
Tech. Man.
www.trvacc.org