daha önce birkaç kez aslında A320 için yazılmış olan "PSS'in paneli nasıl IFDGye merge edilir" konusunu yine daha önce birkaç kez sormuş olmama ra?men yine gündeme getirmek istedim.
evet konumuz; PSS A330 paneli (-200 ve -300'de fark etmiyor ikiside aynı paneli kullanıyor), bir POSKY A330-200 veya -300'e nasıl merge edilir?
daha önce varlı?ı bilinen IFDG veya benzer kaynaklı merge dosylarının yarattı?ı problemleri özellikle uça?ın cfg'sinde yük da?ılımı, sürüklenme ve flap gibi sorunları bir şekilde A320'de aşabildim. Merge'lerin işe yaramadı?ı durumda bana gönderilen (ve sanırım hala bu forumda topic'de var)yeni düzenlenmiş cfg 'yi ekleyince şu anda IFDG 320 minik kusurlar dışında harika.
POSKY A330'a ve hatta A340'a gelindi?inde normal şekilde adresleme yöntemi ile panel ve ses sistemi PSS üzerinden POSKY'de çalışıyor ama sorunlar;
1- bazen normal A330 üstte iki motor için EPR olan ECAS yerine A340'ın 4 motorlu ECAS'i gelebiliyor. bu çok saçma ama bazen gelmiyor!!!
2- sürüklenme de?erleri (ben öyle diyeoum farklı birşey olabilir) de?işik oldu?undan minimum flap süratleri çok düşük hemen IAS red line'a giriyor.
3- motorlarda neyseki A320^deki gibi "yanma" sorunu yok.
4- flap göstergelerindei numara de?erleir çalışmıyor-gerçi bu çok zor de?il.
asıl sorun sürati tutmasına yarayacak de?erlerdeki düzeltmelerin nasıl yapılaca?ı bu yüzden uçak zor yavaşlıyor yada aslında olmaması flaplı süratte redline'a giriyor.Şu anda kullandı?ım Malaysia A330'da da aynı sorunlar var ve henüz çözemedim.
POSKY A330 için güzel bir cfg ayarınız varmı? e?er bulursam Mehmet Celbis hocanın şahane A330'u ile turlamaya başlayaca?ım.
Hakan737Guven