ILS yaklaşması esnasında...
1)zaman zaman, EHSI dispaly deki, LOC. ve G/S sinyal takibi yapılan beyaz yuvarlak barlar sarı renge dönüyor, bazen yanıp sönüyor ve sonra tekrar beyaz oluyor. Bu normal bir durum mudur, neden kaynaklanır?
2)bazen tüm G/S ve LOC. establish olmasına rağmen son 1-2 mil içerisinde uçak G/S hattının altına düşüyor ama EHSI dispalyde hala her şey normal görünüyor böyle bir durum yaşayan oldumu merak ediyorum yoksa bende mi bir gariplik var?
3)yukarıdaki ilk resimlerden birinde de var CWS P (sarı renkli) bu auto pliot ile ilgili bir uyarı ama nasıl oluşur ve gidermek için ne yapmak lazım?
4)Rad Nav da her iki kanalada ilgili ILS frekansını girmeme ve çift auto pilot seçili ve aktif (engage) olmasına ragmen displayde Single CH uyarısı almaya devam ediyorum.
5)Bu güne kadar FMC hızına müdahale etmeme ragmen FMC ile yaklaşmada hep ucak sürratli kalıyor FMC nin hesapladığı T/D noktasından önce -en az 20 nm- alçalmaya başlamama rağmen, bu sebeple söz gelimi İstanbul 36R için yine söz gelimi UL620 koridorundan geliyor olsam bile YAA VOR undan cok önce VNAV dan çıkıp MCP ile yaklaşmayı yapıyorum bu konuda fikirleriniz ne dir?
çok uzun oldu kusura bakmayın ama kafama takılıyor bu konular.
pardon bir ilave daha yapayım 6)bu uçakta TO/GA tuşu nerde hiç bir yerde bulamadım?
Serhan Önür
TK396